Mitt namn är Maja Larsson

$$ha$$ha
Jag hade tänkt att berätta om hela min familj.
Mina föräldrar bor tillsammans. Min mamma heter Anna och är 38 eller 39 sen min pappa heter Kenneth och är lika gammal. Jag har 5 syskon. 1 storasyster, 1 lille bror och 3 lillasystrar. 
Min storasyster heter Elin och hon är 15 men fyller 16 nästa vecka.
Lille brosan heter Elias och är 11 år.
Min yngsta lilla syster heter Moa och fyllde 1 år för några månader sen.
Sen har vi Älva som är 3 år.
Min sista lilla syster heter Amanda och är 6 år.
Sedan har vi 2 hundar och en kanin, sen har Älva alltid små djur över allt.
I min familj umgås jag mest med Moa.
Nu under sommaren arbetar jag att ta hand om moa 2 timmar varje dag. Det jobbet är det bästa jag har haft! 
Jag älskar att ta hand om barn, alltid.. bara dom inte skriker! 
Inom familjen är allt perfekt, alla är glada och har roligt.
Älva är nog den som man älskar mest. Eftersom hon är 3år börjar hon fatta saker och komma på ett och annat.
En gång gick jag ut på trädgården sen hörde man Älva prata med någon. Då hittar jag henne hoppandes på studsmattan med kanske 7 maskar. Jag frågade henne vad hon gör då svarade hon att hon hoppar med sina nya vänner. men det är väl perfekt att ha maskar som vänner som inte ens kan säga till när det räcker med hoppandet..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: noraa

Hahahahahahaha maskar. så jävla skön!

Svar: Jadu .. :)
Maja Mutumba

2012-06-24 @ 01:18:56
URL: http://noraaofsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0