Med älskling i sängen

Har bestämt mig för att ta mer ansvar över Gina. Förlåt bebis. Men när jag kom hem 12.30 gick jag dirre till Moa för att ta hand om henne var barnvakt till 14.00 då jag käkade sen satte jag på nig mjuka byxor och jag en promenad med Gina. (20 minuter (y) ) efter det badade jag henne. Nu ligger vi båda i sängen hon typ sover men jag har just fotat henne. Ikväll är det träning och innan det har jag inget planerat! Eller jo jag ska ut med Gina 1 gång innan det sen efter träningen ska jag ut med henne. Mysigt. Känns som en liten bäbiiisss 'smälter' puss'


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur länge har du haft hund? :)<3

Svar: Vi köpte våran första hund 2010 :) <3
Maja Mutumba

2012-06-14 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0