Glad midsommar!

Veckans uppdrag, börjar med något lätt som kommer märkas i mina inlägg.
jag ska börja med att starta varje inlägg men att skriva '' $$ha$$ha '' fråga mig inte varför det är samma sak som sshassha och det är samma sak som hej.
btw, om ni vill kan ni kommentera i kommenteras fältet och skriva ett uppdrag typ att videoblogga eller något skit. 
$$ha$$ha
Jag vaknade 09.00 gick ner åt frullis och duschade. Smsade med folket och gjorde mig i ordning.
Hann klart med allt till klockan 11.00 då vi åkte till min mormor och morfar. Åt fika och umgicks med dom. Härligare släkt får man leta efter :')
Vi var hemma till 1. Då mamma och pappa gick ut och plockade lite och gjorde sig i ordning för att åka vidare i världen. haha men klockan 14.00 åkte vi till stigtomta. Där vi köpte lotter tävlade att skjuta fotboll golf choklad hjul och massor annat skoj. Själv gick jag runt med en vän men namnet Ellen som kör i mitt fotbolls lag och sen hjälpte jag små syskorn som ville vinna massor med saker. 
Älva hörde att vi sa ''stigtomta'' så hon funderade lite sen kom hon och ba
- mamma, nu ska vi träffa tomten
och ingen av oss fattade något men sen förstog vi att i orden ''stigtomta''  är det ju ''tomta'' och det låter som tomte.
Så då fick vi säga att han är hemma och sover för att vara redo till julen.. xd
Vi kom hem 16.00 och nu väntar vi gäster.
 

Kommentarer
Postat av: Ellen :)

Mysigt i the big city!

Svar: Skoja inte :)
Maja Mutumba

2012-06-22 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0